Kies je uitje en verzilver je code

Na bestelling ontvang je direct je ticket in je mailbox

Betaal veilig en snel

Veel gestelde vragen

Ik heb een beleveniskaart ontvangen, wat nu?

Selecteer een menu item ( b.v. Pretparken/Dierentuinen, Cussussen, Spellen/Puzzels e.d.) of scroll naar beneden en selecteer welke belevenis je wil bekijken en maak een keuze.

Meer informatie
Heb je een belevenis op het oog maar wil je toch iets meer informatie? Het volledige aanbod is voorzien van ‘Meer info’ buttons zodat je rustig kunt lezen wat de inhoud van de belevenis is. Ben je na het lezen nog steeds enthousiast, dan kun je direct verder met het bestellen van de tickets en/of het product.

Bestellen
Het bestellen van tickets  en/of product kost slechts enkele minuten. Selecteer de belevenis en druk op de ‘bestel’ button, selecteer indien van toepassing een optie vul het aantal in en druk op de ‘in de winkelmand’ button. Je wordt automatisch doorgestuurd naar de winkelwagen.

Winkelwagen
In de winkelwagen zie je een overzicht van de bestelling. Controleer het aantal belevenissen, pas dit eventueel aan en druk daarna op ‘Afrekenen’.

Betalen
De laatste stap is het betalen van je bestelling. Verzilver hier je ontvangen beleveniskaart code, vul je gegevens in en betaal het overige bedrag middels Ideal.  De E-tickets worden binnen 15 minuten per e-mail verstuurd . Producten ontvang je binnen 3 werkdagen na bestelling. Je ontvangt hiervan een track&trace zodat je het pakketje kan volgen.

Wanneer krijg ik mijn tickets?

Als je de bestelling en de betaling succesvol hebt afgerond. Je ontvangt binnen 30 minuten na afronding een bevestiging met ticket(s) in de bijlage.

Wanneer krijg ik mijn bestelde producten

Als je je bestelling succesvol hebt afgerond , ontvang je een email bevestiging. De volgende werkdag wordt je bestelling in behandeling genomen.
Indien het product op voorraad is wordt deze de volgende werkdag verstuurd.
Je ontvangt altijd een track en trace link om je pakket te volgen.

Ik krijg geen e-mail bevestiging en tickets toegezonden. Wat nu?

Controleer a.u.b. eerst of de betaling van de bestelling correct is verlopen. Zo ja en heb je na een half uur nog niets ontvangen, neem telefonisch contact op met onze klantenservice op nummer 0570-662727 of per mail, info@euroticket.nl. Kijk ook nog even in de ongewenste mail en/of spam-box, het kan zijn dat de tickets daarin terecht zijn gekomen. Is onze klantenservice niet bereikbaar? Stuur via Facebook even een berichtje en wij helpen je graag verder!

Ik heb tickets maar wil deze wijzigen/ annuleren. Is dit mogelijk?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Perfect Marketing & Sales/Euroticket hanteert haar eigen algemene voorwaarden, hierin staat vermeld dat annulering van tickets niet mogelijk is.

Wat moet ik doen als ik mijn ticket kwijt ben geraakt?

Neem telefonisch contact op met onze klantenservice op nummer 0570-662727 of per mail: info@euroticket.nl.

Wij sturen de tickets dan nogmaals naar je toe.

Kan ik mijn bestelde tickets ook bij een andere belevenis inleveren?

Nee, dat is niet mogelijk. Iedere belevenis biedt eigen tickets aan, deze zijn voorzien van een unieke barcode waardoor de tickets niet bij een andere belevenissen zijn in te wisselen.

Zijn de door mij bestelde tickets persoonsgebonden?

Het ticket staat niet op naam waardoor het mogelijk is bij verhindering het ticket aan een ander over te dragen. Het handelen in tickets is ten strengste verboden.

Betaal ik transactie-/ reserveringskosten?

Ja er worden transactiekosten à € 0,99 per ticket in rekening gebracht. Heb je een product besteld dat betaal je € 5,95. In het bedrag van de transactiekosten zitten alle kosten die rechtstreeks gerelateerd zijn aan het ticket/product. De transactiekosten dekken o.a. de systeemkosten, verkoopkosten, kosten voor de klantenservice, bancaire- en beveiligingskosten.

Welke betalingsmogelijkheden biedt Perfect Marketing & Sales/Euroticket? Ik kan niet met Ideal betalen, wat nu?

Perfect Marketing & Sales B.V. met handelsnaam Euroticket biedt Ideal als betalingsmethode op de website. Kun je niet middels Ideal betalen, neem telefonisch contact op met onze klantenservice op nummer 0570-662727 of per mail, info@euroticket.nl

Wat zijn de openingstijden?

We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur. In het weekend en op feestdagen zijn wij gesloten.
Is onze klantenservice niet bereikbaar? Stuur via Facebook even een berichtje en wij helpen je graag verder!

0
Winkelmand
X